top of page
Search
  • V.I.Play

V.I.Play על השפה האמנותית של

Updated: Feb 5, 2020

מאת: ערן בן צבי

מעבר לעובדה שקבוצת V.I.Play יוצרת עולם תיאטרון חד פעמי וקסום בן רגע, הופעה של V.I.Play לא דומה לשום הופעת פלייבק אחרת. לא בצורה, ולא בחוויה. איך זה קורה?

כל חברי V.I.Play הם אנשי תיאטרון מקצועיים ופעילים – שחקנים, במאים ומורים לפלייבק ומשחק, בעלי ותק רב שנים של ניסיון מעשי באמנות האלתור ותיאטרון הפלייבק.

לאחר קרוב ל15 שנה ומאות מופעי פלייבק ביחד ולחוד, הקמנו את V.I.Play במטרה לחדש, לרענן ולהרחיב את גבולות הז'אנר. לאורך תקופה ארוכה נפגשנו - ניסינו, בדקנו, פיתחנו ושכללנו מגוון של טכניקות שמהוות פריצת דרך בתחום ומובילות אותו. וכל זאת תוך כדי הענקת חוויה מצחיקה, מרגשת, עמוקה ומפתיעה בצורה בלתי נשכחת.

תיאטרון פיסי, אגדות, אקרו-בלנס, יחסי תנועה-קול-דמיון, וארכיטיפים הם בין האלמנטים שבהם אנחנו, בV.I.Play משתמשים על מנת ליצור את השפה האמנותית הייחודית שלנו.

התוצאה היא מופע וורסטילי ומודולרי שיכול לתפקד בכמה "כובעים" -

ככלי עוצמתי ומגוון שמאפשר התמקדות והתעמקות בנושא ספציפי אשר ניתן להשתמש בו בחברות, ארגונים וקהילות אשר מובילים תהליכים פנימיים לצרכי גיבוש, הטמעת ערכים, שיפור חווית ועוד.

מהצד השני, מופע של V.I.Play יכול באותה מידה להיות מופע בידור חוויתי למסיבות יומולדת, ימי נישואין, בר/ת מיצוות או כל אירוע פרטי אחר.

העושר הבימתי והניסיון של השחקנים הופכים את ההופעה ואת הסיפורים שלכם לאירוע שעוד לא חוויתם.

V.I.Play

מחכים לשמוע את הסיפור שלכם...



14 views0 comments
bottom of page